Ansatte

Admininstrasjon og avdelinger

asbjoernaune@gmail.com

Har arbeidet over 35 år i barnehage. Erfaring fra ulike deler i landet både fra privat og kommunal sektor. Har vært styrer i private barnehager mesteparten av tiden. Liker og interesserer seg for musikk både i jobbsammenheng og privat. Er mye på ulike turer privat. Liker ski og isfiske om vinteren. Sommeren går til fisketurer, kanotur, sykkeltur og turer i fjæra. Asbjørn liker å båle og har sine egne idylliske bålplasser som blir flittig brukt. Sitte ved bålet en mørk høstkveld gjør susen. Interesserer seg også for fotball, først og fremst norsk og engelsk.

Nordavind

Bjørnar Vollan

bjohan@gmail.com

Ferdig utdannet førskolelærer i Tromsø i 1999. Har jobbet mange år i Tromsø før jeg flyttet hjem til Sortland og begynte i Kleiva barnehage :) Liker å være ute, på havet og i fjellet :)

Ronny Slotnes

ronnyslot@gmail.com

Ped.leder i 100% på Nordavind og Vestavind. Friluftsmenneske, både på jobb og fritid. En dag uten hyss og humor er en dag uten mening :)

Vestavind

Bjørnar Vollan

bjohan@gmail.com

Ronny Slotnes

ronnyslot@gmail.com

Østavind

Elida Aronsen

elidaaronsen@gmail.com

Elida er utdannet barnehagelærer i 2021 fra Nord Universitet. Der hadde hun fordypning i småbarnspedagogikk og natur, helse og bevegelse. Hun har arbeidet som assistent, barnehagelærer og pedagogisk leder i Granbuska barnehage før hun kom til oss. Interesser er turer både sommer og vinter og liker å klatre. Hun har brattkort i klatring.

Mette Walsøe

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Barne-og ungdomsarbeider 100% på Østavind.

Merete Råberg

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Barne -og ungdomsarbeider 100% Bosatt på sortland, har samboer og to barn. Liker å gå tur i fjellet og dra på mc tur.