Barnelogg

Digital registrering av alle barn

Hei

Vi logger nå alle barn digitalt. Det vil si at alt foregår på appen Kidplan. Her finner dere den data dere ønsker om barnet når det begynner i barnehagen og kan følge med på sovetider, måltider og få beskjeder på appen Kidplan. Her kan dere også selv skrive meldinger til avdelingen, logge ferie og fridager samt sykedager selv. På denne appen finner dere også bilder og månedsplaner. Alt dette er selvfølgelig ikke offentlig da dere må logge inn med en egen påloggingslink for å få slik tilgang.

Hver avdeling har en egen smarttelefon og en ipad der man kan logge diverse beskjeder, meldinger og registrere barna ut og inn av barnehagen.

Om dere ikke får til å registrere så be om hjelp på avdelingen eller på kontoret.

Siri Strand